hejhopp

hej hopp örjans snopp! :D
som jessi brukar säga , haha xd
idag har jag vart med jessi , juliis & becka , vi har suttit i en jävla soffa i sex timmar , helt sjukt att man ens pallar ;o
vi har kollat på one tree hill , och lite sådär , ovanligt ovanligt :P
jag&becksan fick GÅ medans jessi&juliis tog bussen för jag glömde mitt busskort hemma -.-
och sjääääääääääälvklart så ska jag rammla i den iskalla snön , som alltid ...
vi var också och kolla på "valentine rock" idag i skolan , mkt bra faktiskt ..
emma&maria och massa tjejer dansa från sexan , kul att se , förutom att jag skämde ut mej -.- (A)
för de kom ut en dansgrupp och jag trodde de va emma så jag bah skrek fett högt ; KOM IGEN NU EMMA! "
till fel grupp och alla kolla & garva , lite pinsamt .. menmen jag är född till att göra bort mej xd
nu sitter jag och webbar med lite folk , men ska kila.
hare king!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0