hemmachill

blev ingen utgång ikväll , fast de var inte tänkt heller.
har storstädat mitt rum , och nu sitter jag bara och käkar chips , godis , men fick inte
ta agnes sista redbull kuk på henne då , jag var fett sugen , (a)
har suttit och kollat igenom massa gamla bilder&videos , alltid lika kul
jag var seriöst SJUK i huvet när jag var mindre , fattar själv inte hur mina vänner palla
med mej , de måste vart tungt , haha , tack för ni finns , ;P <3

Nyheter : haha , tänkte komma med lite nyheter , eller jag kanske redan
berättat dom men aja skit samma .
för de första ville jag bara säg grattis till min far som har namsdag idag , hihi (a)
se ska vi kanske köpa en ny båt :D
en större , jag hoppas veeeeeeeerkligen på de (A)(A)
hm . sen vet jg inte om de va så mkt mer just nu ,


Hare king ! puss

bild sen i mitten av sexan typ , eller åh , de va vid halloween ngn gång xd
cuuuuuuuulingar va man ju iaf , ;) haha

Kommentarer
Postat av: marvin !!! // älgen!/

hahhahah mycket brra gjort där

2009-02-08 @ 16:44:25
Postat av: rebecka

alltid :)

2009-02-08 @ 22:00:07
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0