kommer gå åt helvete imorrn , haha

IMORGON BLIRE KUNGSBERGET ! :D
kommer gå åt helvete , speciellt i lyften , hahahahah xd
aja, gör de somsakt för att de är skoj , är som sakt också til för att skämma ut mej , :)
idag har de inte hänt ngt speciellt , en helt vanlig dag som ingen annan .
de som var lite anorlunda va att jag gick hem med min syrra , de va riktigt ovanligt , brukar aldrig hända , hah
idag gjorde jag provet som jag träna till igår , fick G som tur är :)
måste plugga mera idag också , joooooooooobbigt.
& snart är mitt godis slut :'( , haha
aja nu ska jag ta och göra .... ngt annat :)
hare king , puss !


saknar thailand , men när jag väl var där sakna jag sverige , haha , :P
 
dom här otroligt äckliga djuren sprang runt lösa där i thailandet ! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0