kungsberget!

juste , kom på att jag inte berättat att vi ska dra till kungsberget!
de är typ alla i hela skolan som vill dra dit som får.
kommer bli UR pinsamt eftersom jag inte åkt på ungefär 873245784 år typ , ;P
men jag gör de inte för att deräkt "impa" på folk , utan att alla girlsen ska me & de blir en rolig grej liksom.,
jag hoppas verkligen juliis åker med mej för hon är nog den som är mest lik mej i baken , haha ta
inte illa upp , men de värka iaf så när du förklara , hahah (A)
men de är ungefär 1 och en halv vecka kvar såatt aah ..

Kommentarer
Postat av: cornelia

jag o amanda ska oxå dit vi kan väl göra sällskap om du vill? vi åker typ i barn backen ändå så :P

2009-02-07 @ 23:29:41
Postat av: rebecka

hahaha , låter finfint , xd

2009-02-08 @ 15:39:45
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0