no "rubrik"

i skolan just nu har vi miljövecka .
har pluggats rättså mkt under igår och blir mer idag.
måste shoppas lite grejjer inom en snar framtid + klippning & färgning.
 
miljövecka :

är inte så jätte speciellt med de , vi har inga vanlig lektioner , istället
snackar vi om massa miljögrejjer och sånt .
idag klade vi också på filmen "well-i" eller vad den nu hete
och om jag ska vara ärlig var de nog den sämsta filmen jag sätt , haha.
har ni sett den? vad tyckte ni om den isf?

plugg :

aah , är inte så jätt mycket att säga om de ..
jag behöver helt enkelt bara , plugga , plugga & plugga lite till :)

shopping , klippning & färgning :

jag behöver köpa:

bambu örhengen.
ngn / ngr tjocktröjor.
canada goose väst.
vita tygskor.
kinaskor.
jeans.
väska.



Och nu kankse man undrar varför jag inte köpte ngt av
de här i thailand & de undrar jag också , men jag hittade faktiskt
inte så jätte mkt jag gillade där.,
Sen så ska jag slinga ljusa slingor , men asså inte så att jag ser ut som
ngn jävla tigerkaka utan bara så att de ser lite solblekt , eller helt enkelt nartuligt ut.
och de ska jag göra hos en tjej som går gymnasielinje fast på en hårsalog .
de känns ju faktiskt lite riskabelt , men de är alltid värt att testa + att jag får gratis klippning
och blir jag inte nöjd får jag gå ditt igen och färg tillbaka till min vanliga färg eller ngt annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan inte härmas lite mer ?/ jossan

(canada coose väst) , omggg

2009-02-02 @ 20:41:13
Postat av: rebecka

hahahahha , troru du är ensam i världen med de eller? xd

2009-02-02 @ 20:49:16
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/
Postat av: rebecka

HAHAH , troru du är ensam med de eller? xd -.-

2009-02-02 @ 20:51:40
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/
Postat av: Anonym

haha , nej

men lite konstigt bara ,eller väldigt

men men skyll inte på emma att hon härmade dig förut när du gör lika dant tjejen

2009-02-02 @ 20:51:47
Postat av: Anonym

asså bara för att hon vill ha en Canada Goose väst så tycker du det är omoget? ja verkligen de är ju bara du som har en sån liksom! Thaha om man ska kalla något omoget så är de de där jossan

2009-02-02 @ 21:26:26
Postat av: Anonym

har jag sakt att jag tycker de är omoget ,

omg betyder inte omget du ....

och hon gnäller på att emma härmade henne förut och hon gör samma sak så hon ska inte säg något, och emma kanske också ville ha en sån som becka så knipp

2009-02-03 @ 06:57:32
Postat av: Anonym

asså jossan!är så jävla trött på att du ska klanka på rebecka hella tiden!!sköt dig själv istället!och precis som rebecka säger du är inte ensam ihela värden om att ha en sån väst!

2009-02-03 @ 15:51:15
Postat av: Anonym

haha,tänka om jag gillare de då?

nej har jag sakt de ?

palla lägga sog i tjejm vem du nu är

du kanske inte vågar säga vem du är ?

2009-02-03 @ 17:38:24
Postat av: Anonym

oxh de handlar inte om att jag vill klanka ner å becka , de handlar om att hon gör ovh säger samma sak och de är jävligt taskigt ....

2009-02-04 @ 06:27:49
Postat av: Anonym

de handlar inte om att jag vill klanda ner på becks de handlar om att hon gör lika dant som hon klagar på och de är fittit ....

2009-02-04 @ 06:44:41
Postat av: rebecka

haha asså palla göra de till sån stor grej.

ja jag sa att emma härmade mi förut för lääänge sen.

sen nu ville jag köpa en Canada Goose väst , men jossan troru jag vill ha de bara för att du har de eller? haha nej så är de inte ..

men gör de inte till ngn stor grej nu , för jag ska ändå inte ha ngn jävla Canada Goose väst längre!!

2009-02-04 @ 11:17:06
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/
Postat av: Anonym

håller med ...

menmen

2009-02-04 @ 20:08:08
Postat av: marvin !!! // älgen!/

hahahahah asså kan ni inte sluta bråka eller de e inget jävla stort hahahaha tjejer !!

2009-02-08 @ 16:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0