ny data!

ääääntligen har jag ny data , jippie ! :D
men de betyder också att de inte kommer blir nya bilder på ett tag :(
för vi har inte laddat över alla gammla bilder från den andra datan .. & vi har inte installerat
pogramet där man kan ladda över bilder än heller , så de kommer så småning om , :'(
menmen .. huvesaken är att jag skriver , men de blir tjoooockt mkt tråkigare utan bilder , jag vet -.-
aja .. dagen såg ganska vanlig ut , dom sista lektionerna höll jag verkligen på att somna.
sen hände de en  grej som har med ngr snubbar i nian med att göra , som är helt jävla sjuka i huve ,
fyfan jävla idioter säger jag bara .!
senare är de träning , feeeett med jobbigt , aja ni får ha en finfin dag , hare king! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte skriva :)?

2009-02-13 @ 09:07:06
Postat av: Anonym

så kul att du fått en ny data... jag menar din gamla laggade ju 24/7 hahaha så de behövdes :)

2009-02-13 @ 20:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0