rött hår ? nej tack!

haha om ni undrar över rubriken är de för när jag
duscha så skulle jag ta i balsam men råka ta
ngt balsam så man får rött hår ;o
hahhaha , snacka om att jag fick panik , men som
tur va så märkte jag att de va de balsamet så jag han
tvätta ur i tid , ahahha , :P
Sen tidigare ikväll höll jag seriös på att dö av garv , asså herregud!
jag vettefan varför , jag var trött & flummig och så såg jag att min
pappa satt & glode på pippi och då fick jag störstagarvanfalle
ska jag vara ärlig tror jag faktiskt inte jag har skrattat så mkt någonsin!
jag garva så mkt att jag blev yr och sen ramla jag ihop i trappan & bara låg och garva.
hahah jaja, nog om de , just nu sitter och chillar gjorde en skitgod milkeshacke haha.
aja nu ska jag typ välja kläder till imorrn eller nått , puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0