sent inlägg&stressmage

ÅÅÅH ,  fan vad jobbigt , har haft ont i magen ända sen igårkväll som jag skrev i inlägget "godnatt"
hela natten , och ända tills nu , då jag åt fil & tog de lungt då gick de över , vi kom fram till att jag kanske
redan har fått stressmage , inte roligt , inte roligt alls!

Aja bäst att glömma alla bekymmer nu , haha
tänkte berätta om min dag nu , lägger bara ut ngr av bilderna för orkar inte ladda upp allt.

Dagens outfit:

och jaa var ju som sagt med jessica&rebecka i tumba.
vi gjorde typ "ingenting" gick runt och bara tog de lungt.


Tills  vi blev lite flummiga och börja  testa säkert 30 plag , lägger inte ut bilder på alla.
och vi är såååååå seriösa också , haha xd
hahaha bilderna på mej i rosa paljett klänning dödar mej fan :P


mohaha , här får du becka (a)


aja nu är de nog bäst att jag går och lägger mej & vilar min mage ,
kanske sätter på en film i mitt rum eller ngt annat.
hoppas ni sovergott .
godnatt <3

Kommentarer
Postat av: bekzz

haha, man måste ju bjuda lite på sig själv!:)<33

2009-02-24 @ 12:06:41
Postat av: rebecka

Yes , bra där ;)<3

2009-02-26 @ 10:27:29
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0