sjuk

hej hopp alla kära bloggläsare :)

today , är jag tyvär sjuk , eller jag har vart de ända sen söndags men har dragit till
skolan iaf , men idag har vi en lång dag och sådär , så då var de ändå lika skönt att slippa.
jag har jätte ont i halsen , hosta & kanske feber , har inte kollat upp de än.
så jag antar att de inte blir ngn  träning ikväll heller.
Det blev tydligen ett jätte stor grej med att jag ville ha en Canada Goose väst .
orkar inte gå in på de , vill ni så gärna veta så får ni läsa kommentarerna
på inlägget .. : no "rubrik" * men jag får skita i den där jävla västen
om man ska ha så jävla stora problem med de , för jag pallar fan inte hålla på .. -.-
Idag har jag bara suttit vid datan och haft tråkigt med marvin , hahaha xd
imorgon , SKA jag till skolan , pallar inte bara sitta hemma hela dagarna..
tar kanske lite bilder ikväll som jag lägger ut , vi får se .
Hare king !



hela klassen checkar film ,

julis ,

(?)  julis , becka , emma

juliis , carro & emma

ponta & emma försöker lära klassen vad koldeoxid är , xd

jessi's min innan garvanfall :)

hahaha , mkt att stå i.

jag dör , hahah , checka morsan . XD

Kommentarer
Postat av: michaela

(?) = micha (; alltså jag xd

2009-02-04 @ 20:24:08
URL: http://michaelaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem e marvin, o hur tar du tempen?:D

2009-02-04 @ 20:40:17
Postat av: ........

vem e marvin och hur tager du febern?

2009-02-04 @ 20:42:08
Postat av: rebecka

haha aha micha :)

marvin är en snubbe i sexan ..

haha vettefan , med sån här grej i munnen antar jag?

2009-02-04 @ 21:10:52
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/
Postat av: rebecka

haha aha micha :)

marvin är en snubbe i sexan ..

haha vettefan , med sån här grej i munnen antar jag?

2009-02-04 @ 21:12:23
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/
Postat av: marvin !!! // älgen!/

hehe im the man du me och morsan hon e bra där asså !!

2009-02-08 @ 16:48:22
Postat av: linnea

hade inte din mamma kort hår ? <3

2009-02-19 @ 15:16:09
Postat av: rebecka

hahaha , jo <3

2009-02-19 @ 18:11:36
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0