ska man kunna gå ngnstans utan att vara rädd?

haha hej allihopa :D
jag kanske ska börja berätta om rubriken xd
satt på bussen med jessi&juliis idag och så var de ngr eller ngr&ngr de va två stycken blattar
som höll på och glo , flina , & blinka och hålla på med mej , och dom var typ 20 bast , moget där !
aah och dom typ glodde mer&mer hela tiden sen hade jessi hoppa av&sen skulle juliis av nästa staion
och jag fick typ panik jag ville ju liksom inte sitta själv där med dom , då skulle dom säkert hoppa av på
samma staion som jag också , haha så jag hoppa av på samma som juliis och traska hem istället ,
onödigt men nödvändigt , hah :)
samtidigt som jag höll på att gå hem så fick jag sms av marvin att han&trisse typ ville att jag skulle komma
till gympasalen men då sa jag nej för fuck no att jag skulle palla gå tbx till samma ställe där jag redan va , haha fn XD
sen nu har jag inte gjort så mkt mer , bara suttit , kanske måste plugga lite idag också , får se..
Har vart SKITTRÖTT nu på sistonde , de är gansaka skumt , brukar inte vara så trött faktiskt ;s
aja , nu ska jag ta och göra ngt annat , hare king! <3

HAHAHHA , jag dör , ngn grej som juliis skicka , fyfan vilken humor asså xd

äcklig bild från gympan ,

suddig bild på juliis & trisses rygg (?) haha , och massa i bakrunden typ :P

Kommentarer
Postat av: melina

2009-02-19 @ 17:53:11
URL: http://baar
Postat av: melina

jag är i bakgrunden :)

2009-02-19 @ 17:53:49
URL: http://baramelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

du gillar verkligen trisse :S

2009-02-20 @ 14:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0