skönaste kvällen lätt.



haha ojoj nu har jag en del att berätta för er , woho!

borttappad mobil ,
ja hela dan börja med att jag va i skolan typ 3 timmar för vi slutar 10 i 11.
sen gick jag , juliis , becka , emma & jessi till centrum där jag köpte lite onyttigt , heh (a)
sen tog , jag juliis & jessi bussen sen när juliis skulle av så upptäkte jag att min
mobil va borta :O då fick man ju liksom lite "panic" .
så när jag kom hem leta jag överallt men hitta ingen mobil och jag ville inte säga till
mamma för hon skulle lacka & jag skulle inte få en ny mobil ..
sen så sa jessi att jag va tvungen att åka tbx till cenntrum så hon följde med & jag berätta för mamma och mamma sjusa
jag och jessi gick och fråga alla affärer sen gick vi in på pressbyrån bara av en slump och där var jag tvungen att
berätta massa fakta om mej&mobilen för de va ngn som hade lämnat in den där , FYFAN VAD SKÖNT!

hahahah jag dör , hade fett tråkigt xd

haha , lika som bär? ;P



heron city :
ja vi var ju då som sakt och kolla på "i taket lyset stjärnorna" riktigt bra film .
men då de va sorligt och sådär då satt vi & typ garava , lyckat lyckat xd
sen vare en snubbe som hade köpt chips och precis när han kom in så tappa han ut allt ..
& då gick han och hämta mer .. sen efter ett tag tappa han ut dom också , ahhahahah xd
ja , sen så satt jag & emma och garva åt massa människor och emma typ dog , ahhaha xd
sen så gick vi till willys och vad tror ni händer ?
jo de kommer ngr blattar igen :O ahahhah de är fan sjukt.
dom bah ; omg du är fett söt , jag svär , är fan kär i dej & massa -.-
sen förföljde dom oss & typ busvissla , hahahaha xd
sen så hade jag&becka hittat en balong som va fett rolig och vet ni vad som hände då?
jo de kom fram ngr tjejer och bah ; ursäkta? kan vi få våran ballong?
och så tog dom den ur mina händer , ahahahahah fyfan blev fan lack , haha xd
och emma&jessi bah ; asså becka vi känner inte dej, mihihihi (a)
sen stod jag också och dansa till musik inför alla som va på toan ;) typiskt mej.
aja nu har jag inge mer att berätta , puss&kram

vid maten var vi lika cp som vanligt :)

dom hade kul ..
& emma blev kär i cocacola mössan xd
och jag hatar gulashsoppa eller hurfan de nu stavas xd
och jag&jessi älskar dom där "karusel" grejjorna ..

& såklart dom tradisionella toalett bilderna ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0