sova i hundkorg?

Hahah , somna nyss i min hunds hundkorg (?)
ja ibland är man ju lite ... dum.
vem vet , de kanske är meningen att de är där jag egentligen ska sova?
aja , nu har min syster kommit hem, jag tror jag har saknat henne lite , eller
jag venne , ibland har jag de och ibland inte , om man säger såhär .. jag skulle
aldrig kunna klara mej utan henne , men så är de nog för dom flesta i think.
ikväll ska jag bara va hemma & ta de lungt .
Imorgon hm .. får jag se .. kanske också blir en slappdag , vem vet?
hahha egentligen vettjafan varför jag skrev  de här inlägget , hade inget att göra tror jag.

Aja , hare gött med er !


Kommentarer
Postat av: becksaan

beckaaaaaaaa!

du måste ta bort den där bilden!

jag ser ut som en padda! annars lägger jag ut den där bilden när du,vilma och carina sitter i min fotälj!hahaha!:P

2009-03-01 @ 15:32:32
Postat av: rebecka

va ? jag har ju täkt över? :s

<33

2009-03-01 @ 16:54:32
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: juliis

älskar er mest sötnosar ! :)<3

2009-03-02 @ 15:45:42
Postat av: Agnes

aaaw, becka. naaaaaw

2009-03-05 @ 15:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0