trött brunettbecka .

outfit för dagen :

vitt linne från h&m 50 kr.
cheap monday jeans 400 kr.
liten kofta från h&m ca 100 kr.
örhengen från h&m 20 kr.
diadem från ngn skit affär 5 kr, haha.
väska (systers)



haha , nu har de vart en lång & skiiiiiiiiit kall dag.
kom hem för en stund sen från VÄRLDENS tråkigaste middag med släkten ,
asså jag skämtar inte , så jävla tråkigt de ända som hände va typ att alla småbarn sprang
runt och skrek och dansa till BWO , ååh och sen kolla på på melodifestovalen , och käka.
JIPPIE ! de ända jag tänkte när jag var där va ; döda mej , döda mej , döda mej , eller ta mej härifrån.
hahaha , xd aja nu är jag äntlingen hemma & är jätte trött .

Idag blev de ju också huddinge&tumba med bekzz.
där köpte jag bara :


bamboo örhängen från glitter 79.50 kr.

och så köpte jag ngr liknande sånna här
fast i silver , passar bättre i silver , dom kom från typ
wedins eller nått , 40 spänn.


där i huddinge var de massor av folk .
kunde knappt ta sej igenom massorna och de va
tydligen för att de va ngn jävla isskulptur grej där , ganska coolt faktiskt.
(fick inga bra bilder på de)


aja , sen drog vi till huddinge & becka vägra sjääääälvklart
att vara med på bild -.- undra varför jag inte blir förvånad? haha xd

men de gjorde dock inte jag , hahah fyfan vilken mupp ja är , menmen man måste ju bjuda lite
på sej själv som jag inte gör på den bilden då jag har täckt över , men den va för mkt , jag svär.



när vi kom till tumba så köpte jag godis&jag blev kär i en grisklubba , mihihih (a)


sen satt vi & var mobbade i ett hörn och käka godis...


Kommentarer
Postat av: bekzz

fyfan, jag ser inte klok ut..

men ibland får man väll bjuda på sig själv!!XD

<33

2009-02-22 @ 10:27:38
Postat av: rebecka

thats right ;)<33

2009-02-22 @ 12:42:19
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0