--

nu tar jag bara en paus från allt jobbande , hah.
har faktiskt damsugit hela huset.
jag skrev ju i ett inlägg som hete typ "thaaaaailand" att jag skulle shoppa massa saker
som tillexempel en Canada Goose jacka .
o då had jag fått en kommentar där de stod : de är ju bara fejk där? ska du köpa fejk? :O
och jaa , jag vet att de mesta där nere är fejk , men asså visst jag älskar
märken oh de är ju bra&kul om de är äkta men asså egentligen
så bryr jag faktist mej int så mkt om de ä fejk eller int ..
visst fejk saker är mkt dåligare kvalite & sådär , men jag skiter i faktiskt ..
men ALLT där nere är faktiskt int bara fejk de finns ju vissa saker som är äkta men de mesta är ju fejk.
aja jag gör ju precis som jag vill , och aah jg bryr mej faktiskt int så jätte mkt om de är fejk/int så då
vet du som skrev de där så slipper ja svara nu , hahah ..

här ä lite bilder sen jag var i kungsan & åkte skridskor , baar suddiga typ .
& tyvär så var jg tvungen att klottra över ansiktet , för de såg förjävligt ut ! :P




dagens "hemmaoutfit"                                                                           bara ngn cp bild , haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver jävligt ofta att du städar hela tiden det verkar vara det ända du gör!!

tex: idag har jag damsugar hela huset

tex 2: nu ska jag städa mit rum

2009-01-07 @ 16:58:41
Postat av: jessica

de är väll bra att hon städar ? :S

varför ska du lägag dej i om hon städar eller inte?

bara för att du kanske bor i ett smutsigt jävla råtthål hemma eller?

om du nästa gång skriver vem du är så kanske hon kommer hem till dej och städar lite i råtthålet?

2009-01-07 @ 17:36:12
Postat av: jessica

Hej hej du där som har problem men att rebecka städar, vilket jag tycker är väldigt konstigt!! men jag skulle bara fråga varför du ens lägger tid på sånna där skitkomentarer?? men aja bara för att du kanske bor ei ett jävllgt smutsigt råtthål hemma så kanske inte rebecka gör de!!! om du nästa gång skriver vem du är kanske hon kan komma hem till lilla råttan i råtthålet och städa lite? låter inte de bra ??

2009-01-07 @ 17:40:38
Postat av: rebecka

HAHAHHA , jag dör xd

jessica sköning ;)

haha ,jag vet att jg ofta skriver de , men de är int alltid jag gör de , ibland tänker jag göra de & då skriver jag de , men sen pallar jag inte eller sådär , så då vet du , "lilla rottan" som jessica säger , HAHAH ;P

2009-01-07 @ 17:45:51
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/
Postat av: Anonym

uppdatera OFTARE!fler BILDER!

2009-01-07 @ 18:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0