2009

jahapp då var de 2009 nu då.
är rättså trött just nu , men hade tänkt att berätta om hela dan igår från början till slut om jag kommer ihåg allt :)
allt folk kom vid typ , då tog vi typ en drink , sen åt vi förrätt , varmrätt&efterrätt typ deräkt efter.
sen ville jag och amanda ha lite kul så vi gick upp på mitt rum först satt vi bara och snacka lite , sen så hörde vi att ngr var typ utanför och smällde så vi drog ut på balkongen och typ , haha jag vettefan vad vi gjorde typ stod där & skrek och var allmänt galna helt enkelt .
sen gick vi in på mitt rum och vred på högsta volymen på radion , och släckte hela rummet & satt på en stroboskåp , och hade vår egna lill fest,hahha .
sen typ öppn vi mina fönster och satt i dom och fortsatte vara allmänt störda & typ bah snacka , sen amanda bah ; de går ngn snubbe här , på din tomt ! jag bah ; jaha ... " sen var de bara sebbe , och typ ngn annan snubbe .
så då gick vi ut på balkongen och typ snacka med dom ett tag sen drog dom iväg.
sen drog vi ner och typ satt vid datan , spela lips&gitar hero .
och äntligen var klockan tolv & vi drog ut och smällde raketer , vi typ tävla mot våra grannar , eller nått haha xd
efter de gick jag & amanda ut ett tag så mötte vi sebbe ,och den där andra snubben & typ två småbarn och så smällde vi lite till , sen drog vi hem ingen och ah jag vettefan vad vi gjorde , typ ringde marcus & tristan och snacka lite .
vi satt oss och glodde på filmen "populär musik från vittulla" eller vafan den hete , har sett den ngr gånger , men dene bra
efter de gick vi in på mitt rum och typ nörda oss , sen vid typ 6 så kom ngr snubbar och gick utanför mitt fönster och kasta sten på de , jag bah stirra på amanda och bah ; kasta dom stenar? ;s hon bah ; aaah :s
haha , sen börja dom kasta smällare och massa , men jag vettefan vart dom kasta dom , imorse låg iaf en smällare på vårat biltak , så jag antar att dom kasta på bilarna hahha .
sen somna vi vid 7 halv 8 nånting kommer inte riktigt ihåg när de va.
och nu har jag så jävla ont i benen sen igår , asså fyfan vad jag dansa asså , xd haha
nu ska jag ladda upp lite bilder sen igår , blev tyvär int så många bilder var för upptagen med allt annat , men lite + att dom är inge bra alls , jag spela mest in massa videos tyvär , menmen .



btw , om ni undrar vad jag gjorde med foten så äre bara jag som är så JÄTTE duktig och slinter
med rakhyveln när jag raka benen , HAHAH .
(trycka på bilden för att den ska bli större)

Kommentarer
Postat av: lovisa,

2009-01-01 @ 16:45:45
URL: http://enjoouws.blogg.se/
Postat av: lovisa,

de är bra med foten där becka! hurra -.-

sånt bruakr hända mig, hah (a) <3

2009-01-01 @ 16:46:21
URL: http://enjoouws.blogg.se/
Postat av: rebecka

hahah , jag vet , precis innan nyår & sådär ;)<3

2009-01-01 @ 22:46:41
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: C'

det ser ut som de gjorde ganska ont det där med rakhyveln ;)



ps, om man trycker på den långa texten du skrivit som kommer första bilden upp xD :)

2009-01-01 @ 22:47:14
URL: http://palmen.blogg.se/
Postat av: j

ajj ajjj det där med foten ser ut att ha gjort väldigt ont ...

var det inte läskigt när dom kastade stenar på fönstret ? skulle jag tycka ...

annar såå blev det väll en lyckad dag ?

2009-01-04 @ 00:29:19
Postat av: rebecka

haha nej de kändes int ens ;)

nej de var int så läskigt , jag vet ändå vilka de var nu , de var min syrras kompisar som trode de va hon , ;P

ja absoulut dagen va toppen ! :)

2009-01-04 @ 16:13:19
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0