äntligen hemma !

gud vad skönt att vara hemma!
visst här hemma är de ju kallt&trist men de är ändå skönt liksom.
är väldigt trött just nu , planet landa i stockholm klockan 6 imorse , & då
drog vi hem till mina kusiner i järfälla och hämta våran hund&käka frukost.
haha , jag vet faktiskt int riktigt vart jag ska börja med allting , de är så
mycket som har hänt och så mycket jag vill berätta för er ! ;o
menmen , de är bara att börja någonstans , jag hade tänkt att berätta vad
jag gjorde och sådär , haha aah de kanske är helt självklart , ;P
hm .. de börja ju med att vi var  i koh chang en ö i thailand i 11 dar .
vi bode i ungefär små hus , kommer fan int ihåg vad dom hete , xd
och hotellet låg på en strand som hete " white sand beacht" den stranden
var grymt fin , men den var aaaas lång och de fans förmycket hotel på den tkr jag.
och sen är de ju de där med försäljarna som är de jobbigaste .. -.-
de är asså thailändare som går runt på strande från 7 på morgonen till kanske 11 på kvällen.
Så man får ju int deräkt ngn lungn&ro när dom går runt och tjaffsar ..
Men iaf , vi har gått på djungel treking i 7 timmar & jag tror fan de var de värsta jag gjort på hela
resan , "djugel treking" är asså att en grupp med turister går runt i djungeln i 7 timmar med en snubbe
som leder runt en och visar en massa saker , visst de var ju liksom coolt att se , men för länge .
sen så har vi åkt ut med en båt och snorklat och de var så jävla grymt coolt
asså , de var som i sånna här undervattens filmer som typ "hitta nemo" i den filmen är de
ju massa coola fiskar , och koralrev ,/ växter och sånt där , så ifall man åker till thailand
så föredrar jag vääärrkligen snorkligen & elefanridning för de gjorde vi ju självklart också och de
var någ bland de roligaste , de var så härligt att bara sitter så högt upp på en
elefantrygg på typ en bänk och rida runt , men de skulle värkligen inte vara lika
roligt ifall int en snubbe som red agnes&pappas elefant var där , han var 17 år
och var så jävla skön asså , så fort han typ öppna sin käft börja man garva .
Och de var ju inte för att han prata med rolig dealäkt eller så , utan att han kunde skit mkt svenska.
så han satt där och sa typ : " omkörning , omkörning! elfant , stor ruuumpa! apa bajsa ! bajsa choklad! "
hahaha , aah och massa såna där sjuka saker som man bara börjar garav åt.
sen resten av dagarna där låg vi bara och chilla på stranden .
sen var vi i bankok & bode på 5 skäningt lyxhotell där dom öppna alla dörrar åt en och gjorde allting åt en typ :O
och där var de så jäääääääävla varmt , dit ska man nog bara åka för shoppingen .
men nu blev de här inlägget alldeles för långt , i de här inlägget lägger jag bara in bilderna på vad
jag har köpt sen , kommer jag lägga in lite bilder från thailand lite då&då i inlägget ..
(klicka på bilderna för att få dom större)

INKÖP :


ngn bikini som satt fel.

canada goose jacka.
inte deräkt den finaste jag
har sett och så + att den är lite
för stor , menmen , skitsamma.

paris hiltons parfym , köpte på arlanda.

ngr trosor bara xd

rosa klänning .

burberry keps.
D&G glasögon.
flipflopp.
halsband.

beyonce's nya skiva.

mysdress.

har tyvär int tagit kort på allt ...
men har iaf köpt ett par chanel örhengen , chanel sjal & ett par ballerinaskor.

Kommentarer
Postat av: Emma

kul =) har också vart i Koh chang (;

2009-01-25 @ 11:35:32
URL: http://igminus.blogg.se/
Postat av: Anonym

palla fejk ....

2009-01-25 @ 15:04:02
Postat av: sandra

håller med .

de är desutom bara fjortis saker .!

2009-01-25 @ 15:22:04
Postat av: hannah montana

eller hur palla fejk!! det är så B att gå runt med FEJK!!

och bara fjortis saker också , bläbläblä!!

2009-01-25 @ 21:22:43
Postat av: rebecka

hahah -.-xd

2009-01-26 @ 08:47:15
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/
Postat av: Anonym

jag avskyr plagiatering. köp the real deal eller handla på zara, som normala människor gör. du är pinsam.

2009-08-16 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0