asså hjälp!

asså åh -.-
jag går ner i kilo , de här är fan läskigt ! :o
min mamma är typ fett orolig för att jag ska typ få anorexia, och är orolig att jag äter så lite.
jag seriöst MÅSTE börja käka mer nu ..
alla jag träffar asså typ såhär vuxna som tex . mammas kompisar säger bah ; gud vad smal du har blivigt!
och mina vänner säger de hela tiden , asså de börjar faktiskt bli ganska jobbigt nu .
aja nu orkar jag int tänka på de istället hitta jag ngr sjuka bilder på jesper.nu



asså fyfan , jag blir seriöst höjdrädd bara av att de den :O

usch , jag tycker fan synd om dom .

fiiiiiiifaaaaaan

Kommentarer
Postat av: Anonym

hu mycke väger du och hur lång e du?

2009-01-25 @ 20:42:03
Postat av: Anonym

hur mycke väger du och hur lång är du?

2009-01-25 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0