bloggpaus.

Dom här tjejerna är helt jävla perfekta asså !

de här blir mitt sista inlägg innan jag drar , så nu får de bli en lite bloggpaus..
eller så liten&liten vet jag väl inte om den kommer vara jag kommer nog
inte att blogga på TVÅ VECKOR tyvär , men om jag får första bästa tillfälle
i Thailand så loova jag att langa in ett litet inlägg , sen kommer jag ju självklart
att skriva massor när jag kommer hem igen ,..
men ni får HARE KING !
massoooor av pussar & kramar på er , ! / Ellen Rebecka Zielfeldt .

Kommentarer
Postat av: nissen

ingen av dom e snygga!

2009-01-10 @ 23:40:01
Postat av: rebecka

haha , var de där ett skämt eller ? ;)

2009-01-24 @ 11:25:44
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/
Postat av: Anonym

men trisse gillar bara fjortisar!!!!!!

2009-01-28 @ 17:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0