frågor

Namn: Rebecka Ellen Zielfeldt

Piercingar: Vill ha

Tatueringar: vill ha

Längd: 1.62 - 1.63

Skostorlek: 36/37

Hårfärg: brunt

Är du kär i någon: vet inte ..

Önskar du att du bodde någon annanstans: nej

Tänker du på självmord: nej

Tycker andra att du är attraktiv: tror jag int , haha xd

Använder du droger: nej

Röker du: nope

Vilket shampoo använder du: Olika

Vad är du rädd för: oj , kan finnas ganska mkt faktiskt ,

Gillar du att tvätta: Nej

Gillar du Berg-och-Dalbana: alltid :)

SENASTE..

Film du hyrde: kommer inte ihåg ..

Film du köpte: Venne

Låten du lyssnade på: beyonce - diva

Låten du hade på hjärnan: beyonce - thats why youre beutiful
Låten du laddade ner: venne .

Personen du ringde: mamma

film du tittade på: ngn med jim carry

Personen du tänkte på: hm ..

FÖR ELLER EMOT...

Långdistansförhållanden:

Utnyttja någon: Emot

Självmord: Emot

Att använda droger: Emot

Sex före äktenskap: -

Köra onykter: Emot

Förhållanden: olika

FAVORIT..

Mat: Tacos&pankakor :)

Låt: måååånga!

Sak att göra: Shoppa, kompisar

Sport: konståkning

Dryck: Cider&fanta

Kläder: Olika

Film: hmm..

Bil: haha , vettefan  ,är int så mkt för bilar xd

HAR DU NÅGONSIN:

Gråtit över en pojke: Ja

Gråtit över en flicka: Ja

Ljugit för någon: Ja

Varit i slagsmål: nej de tror jag inte

Blivit arresterad: Nej

ANTAL..

Gånger du varit kär: 4-6 tror jag :s

Gånger ditt hjärta brustit: haha ganska många xd

Har ngns hjärta brutist pågrund av dig?: Säkert

Gånger ditt namn varit med i tidningen: hela dan , varje dag , haha xd

Ärr du har på kroppen: oj , är nog ngr stycket .

SENASTE..

Personen du fick mail av: -

Personen du fick brev av: hahah  får aldrig "brev"

Personen du fick sms av: tristan

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag

Saken du köpte:  klubba xd

Vad har du gjort idag: Vart med juliis,emma&jessi

Var det kul: Ja!

Hur tidigt stiger du upp: typ halv 7

Gillar du att slåss: Nej

Vad ska du göra idag: är int så jätte långt kvar på dagen ,

Är du seriös: haha , inte alltid xd

Vad är du allergisk mot: inge , kanske litemjölk ,är osäker.

Var har du ont: ingenstans just nu , fantasktiskt!

Använder du hårspray: jaa, oftast

Kan du stå på händer: mh

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström isf :o

Bright eyes eller Lars Winnerbäck:  haha , ingen av dom.

Salt eller socker: Socker

Gillar du ketchup: Ja

Är du glad nu: är jag väl , är allid glad :)

Var du glad igår: var jag säkert ;)

Känner du nån som jobbar på sjukhus: tror jag inte ..

Vad dansar du till: Musik?

Stockholm är: Bäst

Göteborg är: bra :P

Kan du sjunga: haha nej

Mer värt än guld: Familj & vänner

Spaghetti eller makaroner: Makaroner

Ett land jag helst vill besöka: va nyss i thailand , skulle kunna åk dit igen ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är du kär i?? tristan vaa?

2009-01-31 @ 11:15:27
Postat av: rebecka

haha , jag vet inte ens om jag gillar ngn , jag har ingen aning de är de som är problemet ..

2009-01-31 @ 12:16:45
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/
Postat av: Anonym

hehe jag tror nog du gillar trisse!!!:P

2009-02-01 @ 10:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0