grejs

har tråkigt och bara lägger in någon sån här skit grej :)

Brukar du komma i tid: HAHAH , nej
Vad hade du i din mun senast: choklad
När mår du bra: när livet är najs :)
När blev du fotad senast: idag.
Hur känner du dig nu: trött&uttråkad
Kan du laga mat: haha , int så mkt.
Var pluggar du: i plugget ;P
Vad tycker du om fötter: haha , brukar int tänka på fötter så ofta. xd
Är du smart: verkligen int
Vad har du på dig: mysbyxor,t-shirt&en kofta.
Är du aktiv i skolan: nej inte särskillt..
Vad saknar du : mina vänner , LÄTT!
Hade du en bra kväll igår: haha , nej.
Din favoritdryck på morgonen: oboy sen jag var 1 år typ :P
Vad ska du göra i sommar: inget planerat än,
Är du nöjd med ditt liv: ja , de tror jag väl.
Vad vill du jobba som:  jag vet faktiskt int , ;s
Har du tråkigt just nu: jaaa fiiifaan!
Vad gör livet värt att leva: mina vänner&familj tror jag nog. 
Vad i livet ångrar du: ja du .. bra fråga , d är nog mkt , kommer nt på ngt särskilt nu.
Är du musikalisk: näe
Vad lyssnar du på för musik: olika
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nej , ;s
bortskämd: ibland kanske , (a)
Vad ska du göra imorgon ?: jävla bra fråga där , jag vet faktiskt int , vill så gärna träffa alla vänner (a) mihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0