morning!

godmorning everybody ! :)
allt är fint med mej . Men hur är de med er själva? :D

än så länge har jag inga planer för dagen , ska kanske slagga hos
julia med jessica&emma om de gick för juliis.
men nu på dagen har jag inga planer , skulle verkligen behövas pluggas&städas
som jag säger hela tiden men aldrig blir av , haha .
nej men nu när jag har vart borta så ligger jag faktiskt lite efter & därför
skulle jag behöva plugga så jag inte ligger efter lika mkt.
Somna framför soffan igår men lika fort som jag somna blev ja väckt av
att jag fick ett sms av trisse , men de gjorde inte så mkt , de var ju ändå
inte meningen att jag skulle sova .
aja , vi har inte haft något gott alls i huset på läge så
idag tror jag faktiskt jag ska ta & baka , de var jätte länge sen jag gjorde
de nu ... och så är de ju lördag och då blir de ju massa annat gott , mums!
ne nu måste jag ta och kila iväg , hare king ! puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0