sämsta kondisen , ever!

Asså jag har nog faktiskt den dåligaste kondisen någonsin !
nu idag på träningen när jag int tränat på en månad kände jag värkligen hur jobbigt de va,
både jag&agnes typ höll på och dö bara på uppvärmningen , de verkligen värkte i hela lungorna , fyfan.
snacka om att vi hade vart borta alldeles för länge asså ..
Idag var jag ju också i skolan , och de va as mysigt att få träffa alla .
de här kankse låter lite aah , nånting xd
men de är så jävla jobbigt att jag int kan andvända ngt av allt de smink jag hade förut ..
de enda jag kan andvända nu är liksom solpuder ;o
innan andvände jag found.. ( haha jag vettefan hur man stavar ;o) & puder , och rouge och allt sånt
men nu kan jag fan bara ha solpuder , men de är någ bara bra för min hud ,
för nu är denså jäääävla uttårkad när man först kommer från ett as varmt land till ett iskallt så
torkar huden ut as mkt och de är risk för att jag får massa torra fläckar i ansiktet & de vill jag verkligen
int så de gäler bara att smörja in med en jävla massa salvor & skit.
menmen .. jag kanske lägger in bilder från idag i skolan senare , får se om jag pallar.
hare king ! puss

Jajuste! Är de ngn grymt gullig unge som kan fixa ny design till mej , snälla ? (a)

haha , fråga mej int vad jag gör, de va julia som hade lite roligt.

gölliga göllungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0