skola imorgon

idag har int hänt mycket alls .
jag skulle städa , plugga & ducsha men inget av de har jag gjort en , duktigt!
igår hade jag och jessi lite roligt .. och ah.
imorgon är de skola ska faktist bli riktigt roligt . Äntligen ska jag få träffa alla och jag ska
få bamsekram ifrån emma&julia åtminstånde , hahahah .
orkar int skriva så mkt mer , har så gryma värkar i magen , inte roligt alls ..
lägger in ngr bilder från thailand pallar int skriva vad de är & sånt där ..
så ifall ni undrar ngt langa en kommentar bara :)
(klicka på bilderna för att få dom större)


Kommentarer
Postat av: Anonym

BLÖDER DU?

2009-01-25 @ 20:08:07
Postat av: rebecka

haha aah , så duktig som ja är så råkar jag skära upp typ hela benet under vattnet sista dan xd

2009-01-25 @ 20:35:47
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/
Postat av: marvin !!! // älgen!

ooooo fett heta bilder :P

2009-01-31 @ 13:08:25
Postat av: Anonym

hehe värsta snygga bilderna(noooot)

2009-02-01 @ 10:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0