snacka om dålig is.

haha jag kom nyss hemfrån skridskoåkningen i kungsan.
asså för i HELVETE vad kallt de va säger jag bara ! höll fan på att dö asså :o
annars var de väl helt okej , bara att de nästan int gick att åka isen sög ju , iaf om man genför med den i tumba ishus.
men ett plus var ju att de var en grymt gullig kille där , och asså jag dog fan för hans lende (a) men haha asså de betyder värkligen ingenting bara för att man säger att man tkr ngn är söt som ganska många verkar tro.
men honom kan jag bara glömma bort , kommer aldrig träffa honom igen & så där så aa, tack&hej på dej :)
i de här inlägget blev de tyvär inga bilder & tog tyvär bara två bildernär vi åkte skridskor + att dom var ganska suddiga haha , men lägger kanske ut dom senare jag får se.
hare king ,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0