tack&hej

jag får damp !
datan den laggar , mina besökare bara minskar&minskar ,
får nästan inga kommentarer längre & jag är grymt trött . ah allt går åt helvete just nu . haha
asså jag känner nästan att de är helt onädigt om jag sitter och skriver kankse 3 inlägg minst
om dan och sen är de ändå inga som läser / kommentarer de , känns nästan som om
man lika gärna kan lägga ner med bloggandet då . Men asså neej , de vil jag inte för att
jag älskar verkligen att blogga , i bloggen kan manfå ut sina känslor , berätta allt nästan .
vad tycker ni som läser? ska jag ha kvar bloggen överhuvetaget?
aja , nu ska jag upp på mitt rum och typ glo på ngn film tror jag , eller så lägger jag mej och slaggar deräkt.
asså jag får int vara uppe så sent och sova till halv ett längre , då kommer jag fan int orka gå till plugget
på torsdag och de verkligen MÅSTE MÅSTE MÅSTE jag göra , annars jag svär , jag kommer fan sakna
ihjäl alla vänner & så om jag int får träffa dom innan jag drar.
asså jag måste tyvär säga att de här har vart ett helt kasst lov.
jag har träffat mina vänner asså dom jag umgås med mest 1 asså de är sjukt 1 enda jävla gång på hela jullovet +
att de var bara jessi&julia emma kommer jag fan int ha träffat på längre än en månad , usch fy blä , nu blev jag på
ännu dåligare humör ! nej jag tror int ni som läser vill ha en tjurig rebecka utan den glada , så de är nog bäst att jag
går och lägger mej nu , ni får sova gott & vakna torrt :)
hare king !


snacka om att jag saknar sommarn 08.

Kommentarer
Postat av: jesssica

DU SKA INTE LÄGGA NER BLOGGEN !!!!!!!

jag läser den varje dag och den är super bra,

jag kommer sakna dej mest när du är i thiland!!!!! de är värsta dåligt att vi bara va med v arann en dag under lovet :( men vi får se till att träffas super mkt när du kommer hem sen igen :D ha de bäst i thiland och passa på att njuta av att du slipper höra mina och julias bråk varje dag :P haha skojja men ha de bäst älskling <3<3

2009-01-07 @ 11:36:37
Postat av: Anonym

gör som du vill!

2009-01-07 @ 12:07:40
Postat av: rebecka

hahah jessi sötnos ;)

jag tror int hag ska lägga ner bloggen , men var bara så jävla tjurig igår & sådär , så jag får se.

hahaha, jag kommer sakna dej ännu,ännu mera !

ah jag får njuta asså , nej helldre med erat tjaffs än utan er , haha (a)<3

2009-01-07 @ 12:16:56
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/
Postat av: nissen

ja brukar alltid läsa din blogg men ja skriver typ aldrig nàra kommentarer..

2009-01-10 @ 23:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0