thaaaaailand

                                                                                           YES,YES,YES!
                               nu är de bara typ två dar kvar tils thailan , snacka om att ja verkligen längtar fyfän vad najs!
                                           jag kommer sakna mina vänner oerhört jäva fucking mkt ,& vissa lite mer hoppas
                                                       att dom vet vilka dom är , annars så ..aah annars får dom väl ta reda på de ;P
                                                           oh justeja ! jag var nyss inne på en jätte intressant sida faktiskt !
                                                              den hete typ www.thailandforum.se där hitta jag massor av saker
                                                               som man kunde köpa där , jag ska VERKLIGEN gå på varuhuset mbk tror
                                                               jag att de hete , kommer int riktigt ihåg men aja iaf där ska jag shoppa loss
                                                              ska nog köpa massor av märkes saker , men de dåliga är att typ allt där är fejk
                                                           menmen skit samma vad ska man göra åt saken liksom? jag tror iaf att jag ska köpa
                                                          en Canada Goose jacka där ,för jag älskr värkligen dom och där kostar dom 500 spänn.
                                                             ja och som sakt sen ska jag köpa en annat massa spännande saker , längtar !
                                                               luren tror jag int kommer föja med , för den kommer bara tappas bort/gå söner & allt
                                                              sånt där , plus att den är spärradså vafan ska den med för? så därför vill jag ha en
                                                               JÄVLA massa sms när jag kommer hem , & en MASSA kommentrer & sånt .
                                                            mn juste , jag kommer ju sitta lite då&då vid datan i thailand , så då kanske de slinker
                                                                                                        in några inlägg , haha .
                                                                                                    

                                                                                                         hitta en bild på en häst
                                                                                                       som jag red på i en&en halv
                                                                                                     timme i skogen förut , grymt kul asså !

Kommentarer
Postat av: sabina

men de är gö bara fejk där nere !

de är derför de är så billgit .....

2009-01-06 @ 09:38:46
Postat av: Anonym

jo , jag vet .. "/

2009-01-07 @ 00:14:13
Postat av: rebecka

jo .. jag vet "/

2009-01-07 @ 00:15:05
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/
Postat av: Anonym

Det är ju bara fejk där?

Ska du köpa fejk? :O

2009-01-07 @ 13:37:24
Postat av: Anonym

palla bry sig om det är fejk? asså visst, äkta är bättre med det är fan inte hela världen med fejk .. -.-

2009-01-12 @ 12:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0