#

"låter bilderna tala för sej själva .."


outfits igår & idag.


labb med juliis :



öppethus på falkberg .
i aulan , trisse , norsken , johan & hendrik L
spelar upp rödluvan på tyska , feeeeeeett
snygga dom var asså , hahahahah XD
(man ser inge bra)

bilder från skolan idag :



hahah , jag dör , man ser inge bra men en lärare har an typ raka
av halva håret , hon ser ut som ngn jävla gris! ;o



vi älskar den här isen , haha :




hemma hos jessi , :


juliis har skaffat lite mull xd

haha ," sära på benen kvinna , de är insidan som räknas."

vi kolla på one tree hill" också hela sesong 5.
och lucas , är bara för söt (a)


TAAAAAAACK SÅ MKT FÖR DESIGNEN ANGELICA & MOA ! :D<33

det här gjorde angelica
& moa gjorde burberry grejjen.

Kommentarer
Postat av: julia

LUCKAS ÄR MIIIIIIN ! (a)<3

2009-01-30 @ 20:21:43
Postat av: emma

bra då kan jag ta cheese, eller vad han hette :D<3

2009-01-30 @ 22:31:06
Postat av: Anonym

nejje ! han är också min , hihi (a)<3

2009-01-31 @ 11:17:07
Postat av: juliis

neej , han är också min (a)<3

2009-01-31 @ 11:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0