varför ens göra hsm utan huverollerna?!

asså jag vet int varför men jag vet verkligen älskaaar hsm filmerna , har kollat på
ettan typ bara 1 gånger men 2 ni kommer int tro de men jag hr faktiskt sett
hsm 2 , 14 jävla gånger , :o haha fattar de int själv, och sen så såg jag 3;an på bio
kommer säkert se den mkt fler gånger , haha..
men nu ska de ju också komma en fyra om ett tag , men då var de tydligen så att
zac&vanessa och typ alla andr int ska vara med , utan att de ska vara nya!
FYFAAAAAN , vad dåligt säger jag bara ! Hsm utan zac&vanessa är bara skit ,
riktigt jävla fucking skit ! haha jag får daamp !
aja har nyss bestält nytt busskort och försäljarna ringer som galningar som vanligt , alltså -.-
men jag ska snart på träning vi ska börja öva till "is showen" 2009 , skoj!
pallar int skriva mkt mer nu , ni får helt enkelt hare king !

lägger ut lite allmänt sjuka bilder , haha
(klicka på bilderna för att göra dom större)


Kommentarer
Postat av: Sandra

okej :p ne men jag köpte den mest för att den va rätt billig och jag behöver bara en bra mobil,och om jag köper en för bra så kommer jag tappa den som vanligt ;D

2009-01-28 @ 18:16:59
URL: http://saandrup.blogg.se/
Postat av: Anonym

hörru , din gamla design va snyggare ;p

2009-01-29 @ 14:46:01
Postat av: rebecka

haha jo jag vet , ska fixa de där med de där rosa & bilderna & de sen ;)

2009-01-29 @ 14:56:00
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/
Postat av: michaela

haha hsm 3 va asbra :P

2009-01-29 @ 17:31:53
URL: http://michaelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0