zanna hela dagen lång

Så nu är jag lite stressad , ovanligt. Jag&agnes ska åka in till hötorget vi ska möta Zimone (zimonen) och Zanna , mina två kusiner och kolla på yes man & gå och äta middag någonstans dom bjuder , de var våran julklapp , gulligt (A) hah
efter de kommer vi också dra hem til dom och slagga där , dom bor i järfälla .
så de här blir nog tyvär sista ilägget för idag sen skriver jagju självklart imorgon också.
så hoppas ni får en underbrabra lyckan fortsatt dag , för de ska jag ha :D
miljoner pussar&kramar på er sötnosar ! / RZ

HAHAH , hitta jätte fina bilder på dom ,
men de får duga , (a) haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

heter du zielfeldt i efternamn?

2009-01-04 @ 00:23:54
Postat av: rebecka

haha , japp :)

2009-01-04 @ 16:11:55
URL: http://zielfeldt.blogg.se/2009/january/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0