dom senaste dagarna ..

Hej alla underbara läsare som läser in blogg även fast jag har vart
SÅ JÄVLA DÅLIG på att uppdatera nu i sommaren men nu tänkte jag
iallafall slänga in ett inlägg och berätta lite vad som hänt dom senaste
dagarna.
 
I förrigår: hade jag&agnes iaf FF hemma , uuue uuue!
Då satt vi typ bara och dunka musik , åt godis , drack cider och bara
chilla med livet tills ... sebbe,samme&leo kom , då blev de inte lika
lungt längre kan jag lungt säga , hahah!
Och sebbe typ måla mina naglar , "jättefint" bara LITE utanför , haha :p

Igår : så var jag med Marvin , Andrew , Mustafa , Max och Enjo , vi typ drog till

källbrink där snubbarna spela fotboll medans jag kolla på för jag kan inte

ens sparka på en boll ffs! haha. De kanske inte var de roligaste ..

men roligare att träffa nytt folk och vara ute än att bara sitta hemma&dö framför

datorn iallafall ! :)

Och sen idag : Så har jag inte gjort nånting gick ut med hunden i ungefär
40 minuter medans jag snacka med anton i telefon också och då bästämde
vi oss för att träffas men sen så bestämde jag mig för att vi skulle träffas
senare när jag käkat för jag inte palla stressa så då blev de så.
Så jag ska gå och möta honom i centrum sen och så ska emma komma
dir också , kul att träffa henne , har inte gjort de på ett tag nu!
Och sen senare ikväll så ska vi TÄÄÄLTA eller iallafall jag&anton typ
eller vi får se vettefan hur de blir , micha skulle vara med , men nu hade hon
ont i magen den tråkiga skitungen , haha sorry micha :)

Aja vi lever livet som de blir så får vi se :)
Hoppas ni har en king kväll , puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0