...

Hej hopp gummi snopp!
HAr nu duschat och städat mitt rum så nu är allt fresh!


Några snubbar från huddinge tror jag ringde nyss och fråga om jag kunde
komma till källbrink och spela fotboll & grilla .. dom sa att jag ska skulle ta med mig
någon men jag menar vafan , ALLA mina vänner är fan borta! ;o haha mobbad är man.
Så fråga min syrra&hennes kompis men dom bah ; FUCK NO! de är fan andens kusin där!
och jag palla inte åka till källbrink själv och träffa några jag aldrig ens sett eller hört eller snackat med.
Så får väl bli någon annan gång de då. haha.

så ja .. nu vet jag inte vad jag ska hitta på idag, vi får se :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka var snubbarna ? :)

2009-07-24 @ 23:14:59
Postat av: rebecka

haha jadu .. vet inte vad dom heter bara att ena hete max :)

2009-07-25 @ 03:04:41
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ;)

2009-07-27 @ 13:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0