förlåt så hemskt mycket bloggen.

jag har saknat dig , och förlåt verkligen förlåt.
vet att jag har sakt så många gånger och sådär , ni tycker säkert bara de är ett enda jävla fjasko .
men jag ska faktiskt försöööööööka skärpa mig nu , men grejen är den att jag har ju ett liv utanför bloggen också som jag måste leva , och nu när de är sommarlov och allt så måste jag njuta av de , så är inte hemma så¨ofta och då blir de bara automatiskt att man inte skriver liksom.
Men ska verkligen försöka de bästa jag kan , okej?
så nu glömmer vi ALLT som har hänt medans jag har vart borta och så försöker
jag att "börja om på nytt" , från och med .... NU!

Idag kommer syster hem från grekland , wihooo!
Och sen ikväll ska jag ner med några till solbryggan , nice!
men vi hörs , de lovar jag!
HARE KING!

vill ni kolla på massa bilder så gå in på min bilddagbok ..
reebeckaaas heter jag där, och kommentera gärna där också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0