godkväll/natt/morgon

Hahah ja , svårt för att välja vad jag ska kalla de eftersom klockan är halv fyra
just nu , menmen.
Idag så satt jag,micha&agnes och chilla i solen i gräset ett tag , sen drog agnes
och krille kom istället , sen så kom pappa och hämta mig så drog jag&han
och käkade på pizzerian , mums!
Efter de träffa jag micha,emma och krille , vi hade lite kul och roa oss ute hela kvällen
speciellt i buskarna , HAHAHA eller hur krille? xD ååååh! pinsamt!
Aja , sen gick jag och krille hem åt samma håll ett tag och emma åt ett annat.
 
OCH JUSTE: IDAAAAAAAAG KOM DONI HEEEEEEEM , WIHO! då blev jag väldigt happy! :D:D<3

aja , ska nog gå och lyssna på michas ipod nu eftersom jag fick låna den , TACK! :)
Morgondagens planer är att gå upp hyfsat tidit och sen dra till krille ni får ha en
fin dag så synd vi väl , pusspuss!


Kommentarer
Postat av: marvin

haha becka goes trosor :P

2009-08-01 @ 23:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0