Heeejsaaan alla glada människor som sitter där hemmas framför era dator skärmar och stirrar sönder rebeckas blogg eftersom ni antagligen inte har något bättre för er en trevlig mörk och dyster måndagskväll/tisdagsmorgon . Hahahah, :D

Tjeeena alla coola . Vad har ni för er där hemma ? Jag sitter här nu brevid cooola bbecks . A förresten , det är Antevante som skriver . Hahaha , jag har precis ätit lite nesquik (så jävla gott) och innan deh åt vi glass . Hahah , jag känner mej fett fet . Innan de så hoppade vi studsmatta hos beckas grannar som typ inte är hemma (?) Hahaha , det var kul . MIcha ringde oss , men smarta becka råka lägga på . Sen ringde vi Jakob och han verkade vara as trött . :D ajaaa . Idag så har jag försökt träffa becka hela dagen , men eftersom hon är så jävla seg så hann vi inte träffas förrän typ 7 , fast jag tjatade sen 1 på dagen .. Men aja . Hahaha , Emma var också med då . Vi typ var i Tullinge centrum och satt och skrattade på en bänk . Sen efter en stund så gick vi ner till pressbyrån , venne varför men vi gjorde i alla fall de . Då kom Clarre och Alle dit , trevligt för emma och becka kanske men Alle känner jag inte och Clarre hatar mej typ :D Men aja , vi va typ där me dom . Fast sen gick dom ivåg och satte sig nånstans typ och då hade jag dansshow och var häftig . ;D Aja sen skulle Emma hem och då drog jag och Becka hem till henne . Asså becka . ;) sen har vi bara vart här ocg typ roat oss på alla möjliga sätt . Hahahaha . Nu ska vi busringa folk . Hahahaha . Ha de bra . Ellet ha de king som becka säger . Tjaaao . ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0