jag har tråkigt!

Åååååååh vad jag har tråkigt asså!
Igår satt jag hemma sen fem och baar fota,och fota mig själv visst kan de va
rättså kul om man har tråkigt ibland men inte i flera timmar!
satt bara och vänta&vänta på att klockan skulle bli över tolv så de kunde
bli nytt dyngn så jag kunde sitta vid datan , sen satt jag vid datan till fem på morgonen
hahah sjuk är man ibland , menmen.
Och sen nu idag var de väl egentligen tänkt att jag skulle träffa micha&himer eller nått ,
eller aa för de är sista dan micha är hemma sen dra hon med fotbollslaget till ljusdal
och då kom jag med en ide att jag&micha kanske kunde dra till huddinge/tumba och käka
på donken eller nått men hon visste inte för hon kände sig stressad de va ju synd men bara
att acceptera , får se om jag får träffa micha något mer annars skulle jag KANSKE träffa emma&vanessa
vi får se hur de blir med de. Hoppas något händer iaf annars vety jag fan inte vad jag gör , annars åker jag fan
med min syster eller nått till tumba , HAHAHA!
Ha de king! :D

Kommentarer
Postat av: doniii l .

fiiinaste :) .

2009-07-24 @ 15:33:20
Postat av: donii .

fiiinaste :) .

2009-07-24 @ 15:33:52
Postat av: rebecka

:D

2009-07-24 @ 17:39:23
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0