max.

Max , hm .. hur fan ska jag börja.
Kan börja med att säga att jag vet att jag inte känner dig så mycket och därför kommer många kommentera och säga att de är fett töntigt att beskriva så mycket känslor till någon du inte ens känner typ.
Men som du säger vi har typ snackat varje dag nu , och du har gjort mig glad. du är härlig att snacka med helt enkelt.
Och just nu är ditt liv inte precis som de ska , en väldigt väldigt stor del i ditt liv finns inte kvar längre och de tycker jag är så GRYMT synd , varför skulle just du drabbas bland annat? så sjukt synd tycker jag om dig , men de är då jag finns där som jag kommer göra alltid , du kan alltid snacka med mig om allt&alla , jag lyssnar&försöker iallafall alltid att förstå.
De verkar vara många som tycker om dig och tycker du är en bra människa och jag kan verkligen ha full förståelse för dom för du är verkligen en sån där grymt bra kille som alla letar efter att få snacka med.
Du lyssnar alltid , du finns liksom alltid där , man känner sig trygg bara genom att snacka med dig , helt sjukt ju!
du och jag har inte snackat mkt alls , och inte länge heller och sådär .. men ändå har vi ungefär ... minnen , som tillexempel : coola klubben , hahaha! ;) och ja .. allt du har sakt till mig om att jag hade fått dej le&skratta , gör mig glad , jag blir så lycklig över att veta att någon som först mår piss och sen iaf får ett lende på läpparna just av mig , de är så jävla härligt att veta. Ja .. de känns lite skumt de här .. men ville att du skulle veta att jag alltid finns för dig , du kan alltid snacka med mig i alla lägen , glad , ledsen , deprimerad , sur ,  vad som helst jag finns alltid där, de ska du veta!


Kommentarer
Postat av: Max

Hehe :') Vad gullig du är Rebecka! Jag vet inte vad jag ska säga ;o jag är fattig på ord just nu, nej precis vi kanske inte har känt varandra så länge, men vafan gör det? Alla måste ju lära känna någon först ? Haha ja vi har jävligt bra minnen, coola klubben, farsa/morsa haha(A), ''jag fryser'' (hämtar tjock jacka mitt på sommarn osv. haha !

Visst är det en viss ålders skillnad på oss, men jag tycker inte det märks så mycket förutom lite stavfel på samma ord hela tiden t.ex ''sakt'' är ju sagt, men men .. :) Tack för att du finns och att får lära känna en sådan fin tjej som dig ! <3

2009-07-30 @ 03:26:47
Postat av: marvin

de e najjs att ni har träffat varran när de ör så mycke gött snacka på bara :)

2009-08-01 @ 23:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0