Micha här ! :D

Nu äre så att jag fick beckas lösen så jag kan skriva åt henne o så eftersom hon är ute med båten,i två hela fucking veckoooooooor ! Och jag har jääävligt tråkigt,eftersom jag brukar va med henne rätt så ofta heheh :)
Just nu sitter jag o snackar med becka i tel,hon skriker massa "AGNES AGNES TA KORT," o ja vettefan XD
för det typ åskar blixtrar o regnar där dem är,FETT SYND  XD..
aja juste,krille (himer) om du läser det här så FUCK U hhahaha ! :)
asså jag vettefan va ja ska skriva,men jag kanske lägger in inlägg då o då tills hon kommer tillbaks,hehehe.
juste,becka er favorit hälsar, Hare king !

                              Bjuder på en bild på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0