dagen

dagens klädsel :)

Mörkgröna shorts (stavning) vettefan vart dom kommer ifrån , skit gammla.
Svart linne - H&M
Brun kofta med knappar - H&M


Haha lite sent för att skriva om dagen nu kanske , menmen.
Just nu är klockan halv 2 (på natten) och jag har så väääääldigt tråkigt.
Finns ingen att snacka med , så sitter och lyssnar på Kings Of Leons - Use somebody.
Har alltid älskat den låten , och kan faktiskt aldrig tröttna på den , looove it!

Aja , nu till vad jag har gjort idag , först mötte jag , micha , becka & jessi i centrum
sen drog vi till tumba , där träffa jag josef vi typ heja bara lite på varann och sådär ,
sen så skulle han va med sina polare.
Sen drog vi till willys och köpte maaaassa godis 8D

Sen så drog vi till donken en liten sväg för att få något i magen.
Sen gick vi i några afferär , eller några&några , en haha .
Sen tog vi bussen hem och alla åkte till var och en , sen kom jag hem
va hemma ett litet tag och måste bara berätta att de var jag som
hade allt godiset i väskan och jag tyckte den vägde så otroligt mkt
så när jag kom hem så vägde jag faktiskt den och den vägde 4 kiiiiiiiiilo , hahaha fyfan.
Sen tog jag cyckeln och mötte Trisse&Micha&Becka vid rodret , sen drog vi till
jessi där himer&patte var , och så kollade vi på Saw 1 och käka massa godis
och dom hade SEX STORA FLASKOR med pepsi&max , hahaha fyfaaaaaan säger jag bara xD
sen efter filmen drog patte&himer hem , och så drog jag , jessi & micha till solbryggan och faktiskt
tog , ÅRETS FÖRSTA DOOOOOOOOOOPP , de var jävla långt att gå , men var värt de ;)

Ja .. de var väl min dag .. 
 
några bilder från hemma hos jessi :



Några bilder från solbryggan :

Kommentarer
Postat av: cornelia j

jag satt också uppe igår på natten hade inget att göra,lyssnade på samma låt som du kl halv 2 var vid solbryggan också. skrev ett blogg inlägg vid 1 tiden om min dag haha. :P

2009-06-18 @ 11:42:31
URL: http://corneliaj.blogg.se/
Postat av: cornelia j

vilken storlek har du på dina bilder i bloggen?

2009-06-18 @ 11:45:27
URL: http://corneliaj.blogg.se/
Postat av: MARVIINN THE BEST HÄST

hahaha patte schtekish hahah becka värsta kycklingen på bilden på bryggan xd

2009-06-19 @ 18:45:35
Postat av: rebecka

hahahah ja jag vet marvin XD

2009-06-20 @ 16:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0