försov mig

hahah fulaste bilden någonsin , jag vet.


Aja , idag skulle jag träffa johan uppe på brantan vid halv 12
för att sen träffa patte också som har match , men så sjääälvklart
försov man sig till 11 och jag hinner liksom inte väcka julia&micha , och vänta på att dom ska bli klara , och sen duscha & efter de fixa mig , och aa sådär , allt de hinner liksom inte jag på en halvtimme ;o
Åhh , så typiskt mig och min mobil är spärrad också så kan inte säga ngt till johan ,
så får väl bara sitta och vänta på att han ska ringa eller nått (a) hah.
Så nu ska jag springa in i duschen och sen ringa julia&micha.
Och kommer nog inte vara hemma så mkt idag , så kanske inte blir så många inlägg men ska försöka
att få in ett inlägg där jag slänger in bilder från stadsvandringen , balen & ngr från igår kanske.
hoppas jag hinner bara.
Aja , hare gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0