hello

Hejhopp!
Hur mår ni idag? jag är heeelt slut.

Men ska ändå träffa några senare och kolla film , men de är chill.
men igår iallafall , så kom micha,himer&jessi hit och vi kolla på skräckfilm
men jessi&micha bara låg och skrek hela filmen -.- haha .
Sen va vi på mitt rum , sen kom josef men han gick heeeeeeelt fel väg
så jag fick gå och möta honom , sen drog vi hem till mig och gjorde ingenting
typ spela lite gitar hero , sen vid 10 blev vi utskickade av mina föräldrar , haha
så vi gick ut lite , sen skjutsa himer hem oss , och sen när vi kom hem till micha
så bytte vi om eftersom vi var dyngblöta sen friterade vi pommesfrites&chicken bits , muuums :)
sen låg båda två och geeka med telefonerna , haha sen somna vi , imorse blev jag väckt
av micha och en halvtimme efter kom himer .
Men sen skulle han tydligen till tandläkarn och då orka jag heller inte va kvar
hos micha så han skjutsa hem mig :)
men nu ska jag nog duscha eller nått , orkar inte sitta här iallafall , vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0