ingen blogglust just nu,

Jag är ledsen är rubriken men så är de faktiskt nu , eller iallafall idag , den här timmen ,
den här minuten , den här sekunden , haha.
Känns som om jag lägger ner mer tid på bilddagboken just nu , som inte är bra :O

Aja , ni får JÄTTEGÄRNA följa min bdb , där heter jag "reebeckaaas" så besök gärna den
laddar in bilder ganska ofta där , oftare än här iallafall , för där är det mycket enklare.
Aja som sakt var inte på sånt blogghumör just nu , så slänger in lite

bilder från outfiten igår&idag.

Igår (under jackan)


Med jacka , väska&skor på:


Jeans - Ginatricot.
Kofta - Ginatricot (emmas)
Ljusblå T-shirt - Ginatricot.
Jacka - H&M
Skor - Ellos.
Väska - Wedins.

Idag (under jackan , så egentligen såg outfiten helt annorlunda ut , menmen)

Tights/strupbyxor - H&M
Avklippt vitt linne - H&M
Grå t-shirt med tryck - New Yorker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0