morgondagen

Imorgon ska jag ta bussen med julia&jossan till staion
där ska vi möta resten av klassen och dra in till stan och gå runt i regnet
SKIT KUL , verkligen , haha.
Aja , kan väl finnas en liten chans att de ändå blir kul.
Sen så på kvällen har agnes bal , WIHO!
då ska jag kolla och fotografera när dom kommer i bilar , mihihi, så blir bilder
när jag kommer hem förstår ni.
Har ångest över vad jag ska ha på mig imorrn , men hoppas jag hittar något.
Och juste sen så ska micha sova hos mig imorrn för att hennes morsa typ skulle
någonstan , aa jag vettefan.
Så de blir väl en ganska najs dag imorrn förutom vädret , hoppas de blir bättre.
Så vi får väl hörs imorrrn , kan inte lova något men de KANSKE slinker in ett inlägg
innan jag drar till bussen imorrn.

Föresten , någon som har något förslag för outfit imorgon kanske? ;)

aja hare bäst! puss.


Kommentarer
Postat av: micha

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAh de bra becka,schhhh XD

2009-06-03 @ 22:47:46
Postat av: rebecka

HAHAHAH

2009-06-04 @ 07:43:21
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0