myskväll&snuten

Har vart en mysig kväll idag faktiskt.
micha kom ju hit och så åt vi grillspett som pappi grilla.
sen drog jag,emma,jessi,patrik,micha&marvin till centrum och köpte
maschmellows (stavning) och korv och grejer, sen drog vi till banslätt
grilla , som gick sådär , haha.
Juste , josef ringde mig också så gick och mötte honom så var
han med och grilla också , de va nice!
HAHAHHA och juste fan!
kom någån jävla kärring som stod och glodde fett mkt på oss
och sen hade hon tydligen ringt snuten så dom kom
eller aa var bara 2 pers men dom hade tydligen kallat på förstärkning
men så sa dom att de inte behövdes , hände ingenting som tur va.
men dom skulle fan inte kunna göra nått ens , de värsta som skulle
kunna hända skulle va att dom ringde hem , men so what?
dom vet att jag va ute och grilla liksom , HAHAHHA palla.
Aja , dom bad oss släcka sen drog vi till brantan och så kom himer dit också.
vi gjorde ingenting typ.
Aja orkar fan inte skriva mer nu , hadebra!

bilder på folket jag spenderade min kväll med :)

micha


emma


josef


jessica


patrik


& .. himer , haha.


och marvin , men hittade tyvär ingen bild på honom just nu , palla inte leta heller :)

Kommentarer
Postat av: marviin

haha stackars mej :(

2009-06-22 @ 16:41:40
Postat av: rebecka

haha aa :(

2009-06-22 @ 18:10:22
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0