outfit.

Ja .. här har ni outfiten för idag:



Skor - skopunkten-
Jeanstights - Vila
T-shirt - H&M
Örhengen - Glitter
Väska - Cubus.

Just nu:




Hotpants - H&M
T-shirt - Ginatricot.

Asså åh , de börjar känns tråkigt att bara skriva samma sak dag om hela tiden nu faktiskt.
De ända jag skriver är vad som hänt , osv ..
Och jag tror heller inte de är så skoj för er att läsa ungefär samma saker varje dag ,
så har ni några andra tips om vad jag kan skriva om och sådär så tipsa gärna , skulle
bli väldigt tacksam för de :)
Nu ska jag ut och stekas i solen , hare king!

Kommentarer
Postat av: MARVIINN THE BEST HÄST

för de första snyggt hår sen omd u vill lägga till något kan du liksom nämna hur snygg jag e då skulle de bli rekord många på den här bloggen

2009-06-01 @ 21:07:34
Postat av: cornelia

du kan ju skriva om vad du ska göra i sommar,dagens låt dagens drömoutfit.dagens vill ha eller nåt sånt.

2009-06-02 @ 14:25:16
Postat av: cornelia

du kan ju skriva om vad du ska göra i sommar,dagens låt dagens drömoutfit.dagens vill ha eller nåt sånt.

2009-06-02 @ 14:25:48
Postat av: Maria

Haha, corre vi har fattat, du behöver inte skriva dubbelt x)

2009-06-07 @ 00:31:18
Postat av: nissen

hahahahhah marvin vilket skämt:P

2009-06-26 @ 11:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0