sommar&sol

Igår va de riktigt mysigt på solbryggan!
idag ska nog jag dra till lida igen , eller jag får se hur allt blir.
igår va emma & krille så JÄTTE duktiga , först tappa emma i sin sko
eller (slängde) i sin sko rättare sakt , så jessi blev tvungen att hoppa i
och simma ut och hämta den , vår hjälte! (a)
sen så tappa krille i sina MOPPENYCKLAR hahaha fett synd,
så han fick också hoppa i och dyka ner och hämta dom , hahhaha xD
Aja , blir inga fler inlägg idag tror jag eftersom jag har dataförbud på tisdagar -.-
hörs kanske inatt eller imorrn , HARE KING!

MIn outfit på kvällen.

Outfit på dan.



Några bilder från solbryggan , finns fler på www.bilddagboken.se  : reebeckaaas@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0