trött som fan.

Idag har först jag&micha dragit upp till brantan och träffat johan i en halvtimme
typ när han suttit där och väntat 2 & en halv timme , FÖRLÅÅÅÅÅÅÅT JOHAN (a)
sen drog johan hem och micha drog till mig hos mej satt vi vid datan hela tiden ,
först kollade vi på ngn b film , eller ett avsnitt från en serie som heter "iren huss" efter de
glodde vi på 3 avsnitt från bert , hihi , bert är fan min idol , så jävla KLOCKREN asså!
Sen senare kom juia sjusad på moppe till mig och sen drog vi alla upp till brantan där
de va lite folk , sen kommer himer , alex & ngn annan snubbe.
Sen så ringde en snubbe som bor i södertälje migh och fråga om vi skulle träffas och så
klumpig&dum som jag är så kollar ju inte jag på klockan så han är påväg från södertälje
till tullinge 20 i 11 och jag skulle va hemma 11 ;o
hahaha riktigt duktigt där rebecka , så han kom med bussen upp och så han vi typ stå & snacka
i TVÅ MINUTER sen kom min mamma och hämta mig och han tog bussen hem , asså snacka
om att jag känner mig så gryyyyyyyyymt taskig , åh herregud!
Men har typ bett om förlåtelse 10391247865580 gånger i telefon nu efter , haha.

Imorgon .. så ska jag typ kanske först åka och shoppa med mamma kläder till skolavsluting
hoppas hon orkar bara , börjar fan bli brådis med att fixa de nu asså ;o
Aja .. sen ska jag , micha & julia typ hem till himer och kolla på film.
ja de är väl min dag imorgon , ska ni hitta på något skoj imorgon kanske? ;)

Här är någraaaa bilder från stadsvandringen :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0