uppe

Just nu sitter jag på övervåningen.
Så blir inga nya bilder just nu iallafall .
Får se om jag hinner sitta nere något mer ikväll.
Sola ett tag iallafall vettefan om de blev så stor skillnad , kunde inte ligga
där för länge för de blev verkligen för varmt , men ska inte klaga för
imorgon blir de ju sämre väder , buhu! :(
Imorgon kommer vi typ ha vanliga lektioner tills klockan ett då de är något jävla
lopp eller nått sånt där , kommer fan inte ihåg vad de hette eller så , hihi.
Aja har inget vettigt att berätta just nu , så vi synes&höres!

TA MIG TILLBAX TILL THAIIIIIIIIIIILAND!

Kommentarer
Postat av: " Miss Perfect "

jag gör det för att folk stör sig på det ;)

2009-06-01 @ 22:08:20
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0