blev ingen sitta-hemma-kväll iaf ..

Hejsan svejsan !
Har vart hos jossan , med clarre och roger.
Vi tog de bara chill , vi sminka roger & clarre.
och lite sådär ..
Jag vettefan men satt och tänkte på hur jävla många hårfärger
min syrra egentligen har haft , jag vet fan inte ngn färg hon inte har haft , förutom grönt?!
Här är ngr bilder på henne bara :











HAHAH , så här såg de ut i början när vi sminka clarre :

Sen efter ett tag blev de frillan & lite "tårar" som jossan sa fast de va blå tandkräm xd :


Och tillslut sluta de med att han såg ut som en riktigt jävla smurf , :P



HAHA , japp . Vad tycks? ;)

lite bilder bara :



Sen blev de dags att fixa roger , men medans jag gjorde de så gick
jossan iväg och tog massa egobilder , haha och de här är typ bara
hälften av hälften av alla bilder hon tog , hahah :P :


Sen fixa jag / vi roger :


  och de sluta med att han blev såhär :
haha vad sägs om de då? , haha
Sen så börja dom spraya hårsprej över hela sin kropp och sen tända eld
haha aah fick inga bra bilder plus att jag inte hade tid att fota då satt börja och
garva som fan för när dom gjorde de på roger så sprang han typ runt som ngn jävla
gris med sitt jävla smink, hahahah XD




och juste , clarre lekte lite :)


Kommentarer
Postat av: nissen

HAHAHA omg fyfan va snygga dom e asso!haha<3

2009-03-24 @ 11:19:59
Postat av: EmelieLiljeberg

Härlig blogg :)

Hoppas du får en toppen dag!

Kram

2009-03-24 @ 11:22:35
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0