fyfan , bästa kvällen!

Innan träningen idag ,

Innan vi drog till konserten ,


Haha , ojojoj säger jag bara , snacka om att jag har mkt att berätta för er nu!
Jag ska ta allt från början till slut ...
Jag var ju dåra på en bounce konsert och för er som inte vet vilka bounce är så
är de säkert en av sveriges kändaste dansband , och dom är värkligen GRYMA
jag avgudar dom , dom dansar streetdance och då kan man verkligen säga "streetdance".
Sen nu när jag säger att jag vart på en "konsert" så tror säket många att man satt på en
stol kollade på en scen där dom dansade , men nejnejnej , långt ifrån de.
När jag kom ditt så va de första jag tänkte bah ; vilket ghetto!
+ att man skulle stå upp hela tiden eller ah i 1 timme & en kvart , visst var de lite jobbigt
men de hände ju saker hela tiden så man tänkte inte så mkt på de liksom.
Hela grejjen börja med att allting släktes ner och sen lyste dom på en SKIT stor
spindel ( inte riktigt) som va typ två meter högre än mej som gick igen hela publiken
så man va tuvungen att flytta sej hela tiden så man inte blev påkörd , haha.
Sen så va de helt enkelt saker som hände hela tiden , man stod inte heller deräkt stilla
utan man va tvungen att flytta sej , kolla åt ett annat håll , vända sej och sådär för att
dom dansa över allt , på väggar ,de kom sand ur taket & dom dansa i  taket , och så åkte dom i linor över oss i publiken , och allt möjligt.
SKIT TUFFT! sen så var de ju coolt att man va typ 1 meter ifrån dom hela tiden , men inte nog med de
utan att dom kom ner i publiken och krama alla typ dom krama mej och mammi (A) hihi
sen så skapa dom en ring så fick man komma in i ringen & dansa , haha .
sen bjöd dom upp en varsin ur publiken som fick komma upp och dansa tryckare med dom , men inte jag , buhu xd


Aja , till de bästa !

aah sen i slutet så satt dom på massa fett bra dunk-musik & så kom de MASSA skum ur ett rör i taket så fick man dansa i skummet, och gissa vad ? Jo självklart så hoppa jag&agnes deräkt in i allt skum med alla människor och vi kom
också självklart precis där under röret så vi fick SKIIIIIT mkt på oss ,
OCH JAG STOD DÄR OCH DANSA MED BOUNCE I SKUMET , SÅ JÄVLA COOLT ! :D
höhö , jag är överlycklig , den här kvällen blev bättre än vad ni tror :)
langar nr sjukt fula bilder hur de blev efter skumet + att jag har tagit bort de mesta , hah.
& juste , tyvär fick man inte ta kort på självaföreställningen -.- annars skulle de vart massa coola bilder.


Kommentarer
Postat av: maria

omg! varför är ni så blöta?

2009-03-07 @ 11:38:17
Postat av: rebecka

hahah , vi har ju badat i skum? :P

2009-03-07 @ 12:19:54
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0