glass , mums!

Blev överlycklig över att vi hade en annan smak på glasen än bara vanilj , hahah.
Jag har suttit och tänkt på en grej & de är de att jag berättar så jävla konstiga&ointressanta saker? XD
Aja , träningen va väl sådär , frös ihjäl de va extra kallt i ishallen idag , blä ;o
Idag när jag gick hem tuta ngr snubbar i en bil såg ut som typ gubbar och så stanna dom in
och typ satt och log som ngr jävla töntar och vinka , haha först kolla jag typ lite
konstigt på dom sen börja jag asgarva , hahah xd
Annars har de väl inte hänt ngt speciellt idag , Hur har er måndag varit?
Nu måste jag fortsätta med läxan , blir inga bilder idag tyvär ...
Hare king!

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv. nää va inte vid skummet :/

japp jag har varit där varenda år sen de började ''tunera'' :)

2009-03-09 @ 21:05:16
URL: http://face.devote.se
Postat av: Josefine

dudå? :)

2009-03-09 @ 21:05:31
URL: http://face.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0